sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Eco White- tapetti

Kävin perjantaina K-Raudassa katsomassa miltä edellisessä postauksessani löytämä tapetti näyttäisi livenä ja kyllä se oli upea vaikkakin kokonaisen kuvion nähdessäni luulin sitä toisenlaiseksi, vähän enemmän  kukkamaisemmaksi.
Kuvion kohdistaminen meidän yhdelle seinälle olisi vaatinut kolme rullaa ja se olisi ollut liian kallista tähän meidän minibudjettiin.
Mutta ihastuin silti koko malliston Eco White -tapetteihin, valkoisen eri väreihin, hohtavuuteen ja kimaltavuuteen. Jos joku kiinnostui näistä, kannattaa ehdottomasti mennä paikan päälle katsomaan. Kauniita tapetteja, kyllä. Muistaaksenä nämä kohokuviotapetit olivat 103e/rulla ja tavallinen 39,90e/rulla.

Tässä näkyy kuvio kokonaisena lattiasta kattoon.



Tämä oli myös upea samaa mallistoa Eco White.

Lauantaina kävin katsomassa RTV:n tapetteja ja teinkin sielä hyvän ja edullisen löydön! Nyt tapetti on saatu seinälle ja olen ihan tyytyväinen siihen. :)

Rauhaisaa sunnuntai aamua!

                                                                              -A


11 kommenttia:

  1. Tuo viimeinen tapetti on ihana! Muistatko, oliko siinä luonnossa muuta väriä kuin valkoinen, kuvissa tuo kuvio näyttäisi vivahtavan beigeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viimeinen on myös mielestäni upea! Täytyy sanoa, että en nyt keskittynyt katsomaan juuri tätä tapettia niin en muista vivahtaako beigeen. Veikkaus olisi, että se vivahtaisi beigeen että metallinsävyyn..

      Poista
  2. Ihania tapetteja! Miten mä saisin miehen innostumaan tapettien vaihdosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekkin! :)
      Kyllähän uusi tapetti piristäisi näin kevättä kohti, mutta on se vaan kovaa hommaa ja varsinkin vanhan repiminen pois alta. Eillei sitten pysty tapetoimaan vanhan päälle..
      Tapetoin eilen ensimmäistä kertaa itse ja kuvion kohdistaminen ja leikkaaminen on kyllä vaativaa hommaa, mutta sen väärti! :)
      Mukavaa päivää sulle, ja koita saada puhuttua mies ympäri!

      Poista
    2. Täytyy yrittää kovasti mies puhua ympäri. Jos itsellä käsi olisi toimiva, niin varmaan alkaisin yksin siihen puuhaan.

      P.s Blogissani on sinulle tunnustus :)

      Poista
  3. Meillä on olkkarissa juuri tuo viimeisen kuvan tapetti yhdellä seinällä. <3 Tykkään tosi paljon! Se on kyllä enemmän beigeen/lämpimään sävyyn vivahtava kuin puhdas valkoinen, mutta kyllä se siis valkoinen on mun mielestä. =)

    Kiva että löysitte sopivan tapetin. Kuvia odottelen! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista ja lisäinfosta kun siitä tapetista kyseltiin tarkemmin. Upea on sekin.
      Laitan kyllä kuvia meidän hankkimasta tapetista heti kunhan kerkiän :)

      Poista
  4. Noi on niin upeita tapetteja. <3
    Olenkin miettinyt, että jos vaikka laittaisin omaan pukeutumishuoneeseeni yhdelle seinälle jonkun tuollaisen kauniin tapetin... Ajatustyö jatkuu. ;) Kiitos inspiraatiosta murunen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi ja kiva jos sain inspiraatio kipinän syttymään! :) Meillä juuri suunnittelen pukeutumishuonetta ja sen tapetointia remonttia.

      Poista
  5. Kauniita tapetteja molemmat, ensimmäinen kuitenkin nätimpi mielestäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heli kommentistasi! Ensimmäinen oli minunkin suosikki. :)

      Poista