Kuvion kohdistaminen meidän yhdelle seinälle olisi vaatinut kolme rullaa ja se olisi ollut liian kallista tähän meidän minibudjettiin.
Mutta ihastuin silti koko malliston Eco White -tapetteihin, valkoisen eri väreihin, hohtavuuteen ja kimaltavuuteen. Jos joku kiinnostui näistä, kannattaa ehdottomasti mennä paikan päälle katsomaan. Kauniita tapetteja, kyllä. Muistaaksenä nämä kohokuviotapetit olivat 103e/rulla ja tavallinen 39,90e/rulla.
| Tässä näkyy kuvio kokonaisena lattiasta kattoon. |
Tämä oli myös upea samaa mallistoa Eco White.
Lauantaina kävin katsomassa RTV:n tapetteja ja teinkin sielä hyvän ja edullisen löydön! Nyt tapetti on saatu seinälle ja olen ihan tyytyväinen siihen. :)
Rauhaisaa sunnuntai aamua!
-A
Tuo viimeinen tapetti on ihana! Muistatko, oliko siinä luonnossa muuta väriä kuin valkoinen, kuvissa tuo kuvio näyttäisi vivahtavan beigeen?
VastaaPoistaViimeinen on myös mielestäni upea! Täytyy sanoa, että en nyt keskittynyt katsomaan juuri tätä tapettia niin en muista vivahtaako beigeen. Veikkaus olisi, että se vivahtaisi beigeen että metallinsävyyn..
PoistaIhania tapetteja! Miten mä saisin miehen innostumaan tapettien vaihdosta :D
VastaaPoistaEikö olekkin! :)
PoistaKyllähän uusi tapetti piristäisi näin kevättä kohti, mutta on se vaan kovaa hommaa ja varsinkin vanhan repiminen pois alta. Eillei sitten pysty tapetoimaan vanhan päälle..
Tapetoin eilen ensimmäistä kertaa itse ja kuvion kohdistaminen ja leikkaaminen on kyllä vaativaa hommaa, mutta sen väärti! :)
Mukavaa päivää sulle, ja koita saada puhuttua mies ympäri!
Täytyy yrittää kovasti mies puhua ympäri. Jos itsellä käsi olisi toimiva, niin varmaan alkaisin yksin siihen puuhaan.
PoistaP.s Blogissani on sinulle tunnustus :)
Meillä on olkkarissa juuri tuo viimeisen kuvan tapetti yhdellä seinällä. <3 Tykkään tosi paljon! Se on kyllä enemmän beigeen/lämpimään sävyyn vivahtava kuin puhdas valkoinen, mutta kyllä se siis valkoinen on mun mielestä. =)
VastaaPoistaKiva että löysitte sopivan tapetin. Kuvia odottelen! =)
Kiitos kommentista ja lisäinfosta kun siitä tapetista kyseltiin tarkemmin. Upea on sekin.
PoistaLaitan kyllä kuvia meidän hankkimasta tapetista heti kunhan kerkiän :)
Noi on niin upeita tapetteja. <3
VastaaPoistaOlenkin miettinyt, että jos vaikka laittaisin omaan pukeutumishuoneeseeni yhdelle seinälle jonkun tuollaisen kauniin tapetin... Ajatustyö jatkuu. ;) Kiitos inspiraatiosta murunen!
Kiitos kommentistasi ja kiva jos sain inspiraatio kipinän syttymään! :) Meillä juuri suunnittelen pukeutumishuonetta ja sen tapetointia remonttia.
PoistaKauniita tapetteja molemmat, ensimmäinen kuitenkin nätimpi mielestäni :)
VastaaPoistaKiitos Heli kommentistasi! Ensimmäinen oli minunkin suosikki. :)
Poista