maanantai 21. tammikuuta 2013

Pukeutumishuoneessa vaatteet henkareissa

Meillä oli eilen siivous -ja tavaroiden järjestelypäivä. Nyt on saatu aika lailla vaatteet omille paikoilleen ja tavaroita muutenkin järjestykseen. Purettuamme koko vanhan vaatekaapin pois lähti silloin samalla myös siivouskaappi ja siellä olevat kaikki purkit ja putelit, imuri ja työkaluja. Nyt olemme tehneet keittiön yhdestä pitkästä kaapista paikan imurille ja muille tavaroille.

Olin ajatellut huoneeseen hohtavia valkoisia silkkiverhoja, mutta tänään aamulla huomasin Hobby Hallin alessa hohtavat valkoiset kimalteella olevat Dora-organzaverhot 2kpl/19,90e. Tilasin näitä nyt sitten 4kappaleet. Kuvassa näyttävät ainakin ihan kivoilta, joten toivottavasti myös ovat sitä kun paketti saapuu. Hinta ainakin on mukavampi, kuin silkkiverhoissa. :)

Seuraavaksi kuvarykelmä taas vähän valmiimpaa pukeutumishuonetta. Siksi sitä varmaan voikin nyt kutsua. :)
Pahoittelen kuvien huonoa laatua. Olen ottanut ne Applen I Phonella, mutta puhelin tippui  maahan ja näyttölasi meni rikki. :( Toivottavasti saan sen korjattua pikapuoliin. Muuten mielestäni tuo kamera on ollut oikein hyvä. Tietenkin kunnon järkkäri olisi kaikkein paras.

  
Vasemmalta on mieheni vallannut oman puoliskonsa. Hänellä on pukuja enemmän, kuin minulla mekkoja. :)
Rahin "lainasin" takkahuoneesta testiksi peilin eteen, kunnes saan sen toivomani valkoisen nahkaisen rahin. Siinä voi sitten istuskella ja miettiä mitä valitsisi tänään päälle.

Pitää miehilläkin olla vähän blingiä. ;) Ainakin tämä kraka sopii hyvin sisustukseen :D


Tässä huomaa kuinka peilin sisäpinnat jäi kalvottamatta, kun dc-fix loppui kesken. Nyt se on sitten mustavalkoinen peili. :)


Ostin testiksi Ikeasta yhden kappaleen led-valonauhaa joka on kiinnitetty minun alimman hyllyn alle. Seuraavaksi olisikin tarkoitus hakea myös toinen miehen puolelle ja ylähyllyille tulee yksi pitkä led-nauha.

Korutelineeksi joutui nyt väliaikaisesti tuo Ikean joulukoristeteline.
Tavarat hakevat vielä paikkaansa ja siirtelen ja kokeilen mikä sopisi minnekkin. Mutta täytyy sanoa, että tämä remontti kannatti ja olemme miehen kanssa kummatkin todella tyytyväisiä tähän lopputulokseen. Yleensä se menee niin, että minä suunnittelen paperille eri versioita. Niistä valitaan paras ja mietitään, miten sen voisi toteuttaa. Yhteistyöllä ja yhdessä remontoiden saatiin taas tämäkin aikaan, hyvä me. <3

Ja oikein hyvää viikonalkua teille sinne kaikille! <3

                                                                             -A

ps. Beauty Of Life -blogissa on arvonta ihanista Tarraman sisustustarroista. Voit osallistua kilpailuun TÄSTÄ.

21 kommenttia:

  1. Tosi kaunista ja kivan näköistä, välillä sitä toivoisi itsekin, että olisi jonkinlainen pukeutumistila/vaatehuone. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Irina! Onhan tämä kiva. Pääasia kuitenkin, että on jonkinlainen hyvin toimiva vaatekaappiratkaisu. :)

      Poista
  2. Upea! Oon niin kade! =D Tämmönen pitäis saada jos joskus ok-talo rakennetaan/ostetaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jemina <3 :) Tästä täytyy nyt nauttia niin kauan kuin voi. Jossain vaiheessa tästä tulee luultavasti meidän makuuhuone kun pienimmäinen tarvitsee oman huoneen.

      Poista
  3. Näyttää hyvältä, kauniisti laitettu kaikki. Jospa tästä sais intoa vaatehuoneen järkkäämiselle. :)

    www.valoajavalkoista.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Jos on mahdollista semmoinen tehdä niin suosittelen. Kyllä tämän suunnitteluun hurahtaa aika helposti :)

      Poista
  4. Onpas upea! :) Joka tytön unelma;D Kivan näköinen tuo peili dc:llä päällystettynä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia <3 Kyllähän tämä nyt tuntuu luxukselta entiseen verrattuna. :)
      Kävin katsomassa blogiasi ja ihmettelin miten se on mennyt minulta ihan ohitse. Ihania sisustusjuttuja, just minun makuun! Liityin lukijaksi saman tien.

      Poista
  5. Kiva seurata tätä blogia,: kun vaan on omaa näkemystä, niin pienelläkin budjetilla saa aikaan kaunista. Hyvää makua ei pysty ostamaan rahalla. Tsemppiä. Oletko muuten miettinyt ikkunapuitteiden maalausta, huomasin että teillä 80-luvun tummat ikkunapuitteet. Kun sisäpuolen maalaa valkoiseksi, se tuo valoa koko huoneeseen ihan erilailla ja siis sisäpuolen karmin maalauskin riittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon kauniista kommentista! :)
      Ikkunanpuitteista.. Olemme miettineet niiden maalausta monta monta kertaa. Ja riittäisikin ens alkuun, että maalaisi juurikin vain sisäpinnan. Voin kuvitella, miten paljon se raikastaisi kotia. Tuntuu vain, että siinä on niin mielettömän kova homma, mutta se tehdään vielä jonain päivänä, kun inspis iskee ja energiaa riittää. :D

      Poista
  6. Mahtavan upealle näyttää!! Oikea walk in closet ♡
    samoin laitan vielä pienet ♡ sun upealle LV-laukulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuisku! <3 Kiitos ihanasta kommentista, oon täällä yhtä hymyä. :)

      Poista
  7. Todella kauniin näköinen! Oon niin kade, kun meille ei saa tommoista (ellei sitten halua luopua kokonaan yhdestä makuuhuoneesta). Voin kuvitella, kuinka ihanaa tuolla on istuskella ja suunnitella asuja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jossu! Tällä hetkellä tämä sopi meidän elämäntilanteeseen, joten täytyy nauttia siitä nyt. Myöhemmin voi olla, että joudutaan tekemään taas uusia muutoksia huoneiden suhteen.

      Poista
  8. Hienoa! Tuollainen tila olisi kyllä kiva :)

    VastaaPoista
  9. Your walk-in closet is a dream!
    www.stardust-decorstyle.blogspot.com
    (newest follower!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks for your comments Olga and nice that you came visit to my blog and wellcome to my reader also. :)

      Poista
  10. Wau, upealta näyttää ja kaikki niin hienosti järjestyksessä <3 Olen itsekkin aina haaveillut omasta walk in closet vaatehuoneesta, josko sitten seuraavassa talossa jos semmoinen vielä vaikka toteutuisi hih..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja kiva kun tulit kommentoimaan! Tänään laitettiin vähän led-valaistusta hyllyihin. Laittelen taas lisäkuvia pikapuolin. :)

      Poista