Tämä maanantai tuntuu erityisen hyvältä aikaisesta herätyksestä huolimatta. Olo on virkeä ja aurinkokin paistaa. Ulkona on kirpeä syysaamu.
Olen jo heti aamusta siivonnut kodin ja sytyttänyt kynttilän.
Vanhat harmaat vinyylimatot on rullattu pois ja tilalla on uusi matto.
Ihanan iso 200x300 oleva Ikean juuttimatto.
Päädyimme mattopohdinnan jälkeen sittenkin tähän tuttuun ja ehkä turvalliseenkin selkeä sävyiseen Ikean juuttimattoon, joka myös hintansa puolesta oli sopivampi kukkarolle.
Pohdinnassani oli Inside.fi farkkujuuttimatto, joka olisi mielestäni ollut persoonallinen vaihtoehto, mutta pohdin, kyllästyisinkö nopeasti sen kirjavuuteen ja siniseen sävyyn ja miltä se näyttäisikään laajalla pinnalla.
Niin päädyimme tähän Ikean tasaisen vaaleaan juuttiin ja kieltämättä olen todella tyytyväinen valintaan.
Muistutuksena vielä vanhat vaaleanharmaat Hobby Hallin vinyylimatot.
Matoista pidin ihan älyttömän paljon jo värinsä puolesta, mutta myös niiden helppohoitoisuudesta.
Eniten silmääni häiritsi kahden maton yhdistäminen ja aina väliin jäävä ikävä rako. Suoristelin mattoja yhteen vähän väliä.
Nyt tilalla on yksi suuri jykevä matto, mikä ei hevillä hievahda suuntaan tai toiseen.
Myös kodin värisävyt ovat aika lailla yhtenäiset ja olen todella tyytyväinen.
Teinkö mielestäsi oikean valinnan?
Olisi kiva kuulla.
Mukavaa viikonalkua ja aurinkoista maanantaita!
-A-








Hyvä valinta, ehdottomasti :)
VastaaPoistaKiitos Jossu! :)
PoistaHyvä valinta, ehdottomasti :)
VastaaPoistaTodella kaunista ja mielestäni uusi matto tuo ihanasti lämpöä tilaan!!
VastaaPoistaMukavaa viikkoa!
Kiitos, kiva kuulla! Viikonjatkoja sinne myös! :)
Poistatodella upeannäköistä <3
VastaaPoistaKiitos paljon Johanna! <3
PoistaOn hyvä valinta. Onko tuo matto karhea ja mitenkähän kissa perheessä, kun sitä ei voi pestä jos tulee pukluja?
VastaaPoistaJa mietin myös lähteeköhän karvat miten hyvin imurilla pois?
Kiitos!
PoistaMietin ihan samaa meillä kun on koira ja aina karvaa lähtee. Ainakin vielä matto pysynyt siistinä ja karvat lähtenyt imurilla vaikka koira matolla kovasti tykkää kölliä.
Matto ei ole mielestäni karhea ollenkaan ja siinä on ihan mukava olla paljainkin jaloin. Katsotaan sitten joskus jos matto likaantuu, lähteekö lika pyyhkimällä.
Mukavaa viikkoa Piitulle! :)
Oikein hyvä valinta minunkin mielestäni! Lämmin ja neutraalimpi kuin esim.se sinisempi vaihtoehto. Olen kuullut pelkkää hyvää tuosta matosta ja itsekin suunnitellut sitä jonnekin pienempi kokoisena:)
VastaaPoistaHei Ansku kiva kuulla, että tein hyvän valinnan. Ja voin suositella mattoa sinullekin. Mukavaa viikkoa!
Poista