maanantai 5. marraskuuta 2012

Stockmannin Argos-hallin joulu

Tänään sunnuntaina avattiin Helsingin Stockmannin Argos-hallin jouluosasto ja päätinkin lähteä käymään siellä pikaisesti juuri ennen sulkemis aikaa ja ihasteltavaahan siellä riitti. Niin mielettömän kauniita kuusenkoristeita, valoja, kransseja, kalentereita. Yritin taltioida fiilistä ottamalla muutaman kuvan, mutta tällä kertaa kuvat eivät ihan riitä sitä kauneutta kertomaan vaan kannattaa ehdottomasti mennä paikan päälle ihastelemaan ja hypistelemään näitä ihanuuksia. 






Tällä kertaa en ostanut vielä mitään, mutta näin jo muutaman ihanuuden mitkä aioin hankkia kuusenkoristekokoelmiini. Sais jo loppua nämä vesisateet ja sumupäivät ja tulis jo vähän lunta valaisemaan maata ja antamaan vähän joulunodotusfiiliksiä. :)

2 kommenttia:

  1. Ihanaa Joulunaikaa ja kiitos vuoden 2012 Stockan joulusta! Mainoskuva Argoksentalosta on upea ja ensifiilis, kun laskeutui kuudennen kerroksen rullaportaissa ja näki upean Argoshallin, oli mahtava.
    Kiitos tunnelman tekijöille ja uutta tunnelmaa odottaen!

    VastaaPoista