tiistai 6. marraskuuta 2012

Hohto- sängynpääty

Koska meiltä puuttui makuuhuoneremontin jäljiltä sängynpääty on sellainen ollut haussa ja nimenomaan valkoinen. Muutama viikko taaksepäin kävimme Iskussa jolloin ihastuimme siellä moderniin valkoiseen Hohto-sängynpäätyyn mikä jäi varaukseen ja harkintaan korkean hinnan vuoksi. Onneksi emme sitä silloin heti ostaneet, koska tein mielettömän löydön Huutonetistä missä myytiin sama sängynpääty ihan uutena paketissa hyvin edulliseen hintaan! Ja nyt se on meillä! :)
 Pääty sisältää kaksi loisteputkilamppua mikä luo mielestäni ihanan raikkaan tunnelmavalaistuksen, mutta antaa myös hyvän lukuvalon. Ei tarvitse erikseen enään hankkia yöpöytiä ja valaisimia joten tyyli pysyy pelkistetyn modernina ja tilaa säästäen.
Tykkään itse tästä tosi paljon ja seinä raikastui valkoisella päädyllä, kun vähän jo alkuun mietin, menikö makuuhuone sittenkin liian tumman sävyiseksi.  


Kuva ilman valoja
Ja valoilla
Kummassakin päädyssä on pienet nupit joita hipaisemalla syttyy oman puolen valo.














Tasolla voi säilyttää vaikka jotain pientä tavaraa. Kokeilin parilla korurasialla saada vähän glamour fiilistä. ;)








Meidän elänmäntilanteen vuoksi siinä ei kuitenkaan koreile korurasiat vaan todellisuus on tämä. Tuttipullo. Arki,  mutta ihana sellainen koska arjessakin voi olla aina ripaus glamouria! :)
Hyvää viikkoa ainakin teille muutamalle lukijalle jonka uskon tätä blogiani seuraavan! Ja laittakaahan mulle rohkeesti joskus kommenttia ja mielipiteitä. Myös postausehdotuksia otan mieluusti vastaan. <3





-A






4 kommenttia:

  1. Itsekin vasta tuon sängynpäädyn netistä näin ja miehellekin siitä puhuin. Alettiin miettimään että onko valo tarpeeksi valaisevaa lukemiseen. Olisi kyllä niin ihana meillekin.
    P.S Käyhän kurkkaamassa blogiani. Tänään laitettu kilpailu käyntiin

    VastaaPoista
  2. Eikös olekkin aika ihana. Unohdin vielä sanoa, että loisteputkia voi vaihtaa eri kirkkauksilla miten kukin tykkää, kirkas tai himmeämpi valo.
    Kiva blogi myös sulla. Osallistuin arvontaasi, toivottavasti onni suosii.. :)

    VastaaPoista
  3. Muistutan tätä kautta, että arvonnassa otan huomioon vain rekisteröityneet lukijat :)

    VastaaPoista
  4. Rekisteröidyin mutta ilmeisesti se ei onnistunut?? Täytyy yrittää uudelleen..

    VastaaPoista