maanantai 26. marraskuuta 2012

Käsinojatarjotin

Viikonloppu meni taas hurahtaen! :)
Nyt ajattelin tehdä pienen postauksen erittäin hyödyllisestä elementistä olohuoneessa, mutta välillä niiden olemassa olon unohtaa koska ne ovat niin itsestään selvä asia. Nimittäin sohvalla ja nojatuolissamme olevat metalliset tarjottimet jotka onkin ihan jokapäiväisessä käytössä. Mielestäni ovat erittäin tyylikkäät ja sulautuu hyvin sisustukseen. Antaa kahvikupille kivasti tukevan laskutilan ja niiden paikkaa voi halutessaan siirtää tai ottaa käytöstä pois kokonaan jos ei välillä miellytä.





Meillä oli aikaisemmassa sohvassa samantyylinen mutta tummapuinen rullattava käsinojatarjotin, mutta en tähän hätään löytänyt sitä mistään. Ajattelin, että se voisi ehkä sopia tuonne meidän takkanurkkauksen rottinkisohvaan..

Hyvää joskin harmaata viikonalkua teille! :)

          
                                                                                       -A

ps. Lisäsin tähän vielä muutaman toisen mallin  ;)



http://www.kotisiili.fi/kysytuotteesta.asp?tid=301&cid=

 Tuo alempi on se meidän vanha tarjotin mitä en löytänyt mistään. :)

7 kommenttia:

  1. Mistä nuo metalliset käsinojatarjottimet on ostettu? Aivan ihanat <3 Ja olisi todella hyödylliset, kun meillä ei vielä olohuoneen pöytää ole... Aina saa varoa lattialla olevaa kahvikuppia. Tosin, meidän sohvan käsinojat ei ole tuollaiset tasaiset... Onkohan noita olemassa eri malleja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jossu lisäsin toisenkin mallin mikä voisi ehkä käydä teidän sohvaan. ;)
      Metalliset ostettiin Maskusta samalla kun ostimme sohvat, mutta saahan niitä sieltä ihan erikseenkin. Hintaa vaan en nyt muista.

      Poista
    2. Sohvat ovat erittäin mukavan näköiset! Kerroitkin jo ostaneesi ne Maskusta, saanko tietää myös mallin? :)

      Poista
    3. Voi kun en yhtään muista mallia. Ja yritin kysellä vielä jos mieheni olisi muistanut tai jokin kuitti tallella mutta ei mitään muistikuvaa nyt siitä.

      Poista
  2. Kiva tietää, täytyykin käydä joku päivä katsastamassa meidän Maskun valikoima :)

    VastaaPoista
  3. Löysin muutama päivä sitten blogiisi, en nyt muista kommentoiko silloin, mutta nyt liityin lukijaksesi :) Teillä on samantyyliset sohva ja nojatuoli kuin meillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, tervetuloa seuraamaan juttujani! :) Kävin myös kurkkaamassa blogiisi ja kyllä samantyyliset sohvat on. :) Upea muutos myös lastenhuoneessa, ihana! Liityin myös sinun lukijaksi.

      Poista