En malta varmasti monien muiden ohella olla hehkuttamasta päivän aurinkoa ja sen ihanaa lämpöä.
Valo tulvii kotiin sisälle ja ulkonakin on kivasti plus asteita.
Miten paljon energiaa ja hyvän olon tunnetta se antaakaan.
Ei tästä mitään ruokablogia tule, mutta en voi olla jakamatta tähän päivään sopivaa aurinkoisen keltaista ja samettisen pehmeää sosekeitonohjetta, joka on meidän pienen pojan mielestä "niin helkullista"!
Keiton teen hyvin summittain, joten pilkun tarkkaa ohjetta en osaa antaa.
<3
Aurinkoinen kasvissosekeitto
Keitä kiehuvassa vedessä pehmeäksi
-Kaalia
-Perunaa
-Porkkanaa
-Bataattia
-Pari sipulia
ja
mausta kanaliemikuutioilla,
suolalla ja mustapippurilla
Soseuta sauvasekoittimella
ja
lisää joukkoon kolmen juuston kerma
tai
koskenlaskijaa
<3
Ihanaa päivää!
-A-


Tuota täytyy kokeilla ;)
VastaaPoistaIhanaa iltaa!
Kokeile ihmeessä. Hyvää tuli! :)
Poista