tiistai 10. helmikuuta 2015

Auringon keltainen



En malta varmasti monien muiden ohella olla hehkuttamasta päivän aurinkoa ja sen ihanaa lämpöä. 
Valo tulvii kotiin sisälle ja ulkonakin on kivasti plus asteita.
Miten paljon energiaa ja hyvän olon tunnetta se antaakaan.

Ei tästä mitään ruokablogia tule, mutta en voi olla jakamatta tähän päivään sopivaa aurinkoisen keltaista ja samettisen pehmeää sosekeitonohjetta, joka on meidän pienen pojan mielestä "niin helkullista"!

Keiton teen hyvin summittain, joten pilkun tarkkaa ohjetta en osaa antaa.

<3
Aurinkoinen kasvissosekeitto

Keitä kiehuvassa vedessä pehmeäksi
-Kaalia
-Perunaa
-Porkkanaa
-Bataattia
-Pari sipulia
ja 
mausta kanaliemikuutioilla,
suolalla ja mustapippurilla

Soseuta sauvasekoittimella 
ja
lisää joukkoon kolmen juuston kerma
tai 
koskenlaskijaa
<3


Ihanaa päivää!

-A-




2 kommenttia: