Ajattelin herätellä blogini henkiin pitkän tauon jälkeen ja huomasin muutaman kyselyn perääni jo tulleenkin.
Keväällä suuren osan ajasta vei kesähäät joita juhlittiin heinäkuun helteisssä. Silloin ajattelin jättää kokonaan blogini tauolle ja palata sitten taas, kun siltä tuntuu. Nyt arki rullaa niin kuin ennenkin ja sisustuspuuhat pyörii jälleen mielessä ja on aikaa ja mielenkiintoa taas paneutua bloggailuun.
Vaikka kesä kerkesikin hujahtaa blogissani ohi laitan muutaman kesäisen kuvan häätunnelmista ja etenkin hääpaikan kauniista sisustuksesta. Koska olen kotia myöten valkoisen ystävä niin hää paikka oli juuri sellainen mistä olin mielessäni unelmoinut. Valkoinen, raikas, ilmava ja tyylikäs. Häät pidettiin siis Helsingin Kulosaaren Casinolla. Se oli kaunis, ikimuistoinen ja juuri sellainen päivä mitä mielessä olimme toivoneet. :)
![]() |
| Kulosaaren Casino |
Häät pidettiin Kulosaaren Casinolla Sun Marine puolella, jossa on oma sisäänkäynti vasemmalta puolen rakennusta. Sisällä salissa oli suuret ikkunat suoraan merelle.
Juhlasali huokui valoa ja raikkautta valkoisin pöytäliinoin ja suurin ikkunoin merelle. Merinäkymä isoista ikkunoista oli henkeäsalpaavan kaunis.
![]() |
| Rantaan nurmelle oli laitettu terassipöytiä valkoisin pöytäliinoin jos halusi hengähtää välillä ulkona. |
Seuraavaksi jatkankin taas kodin sisustuksen parissa.
<3 A <3








Tervetuloa takaisin!:) Todella kaunis hääpaikka on teillä ollut, oikea unelma paikka!
VastaaPoistaKiitos paljon!
PoistaTuntuu taas niin kivalta tehdä tätä :)
Tervetuloa takaisin! :)
VastaaPoistaOi kiitos! :)
PoistaJa täytyy myös tulla vilkuilemaan mitä teille muille kuuluu ;)
Oi miten kauniita kuvia, mahtava paikka viettää häitä :)
VastaaPoistaMinulla olisi sinulle blogissani haaste
http://sweettasteofliving.blogspot.fi/2013/10/11-asiaa.html
Kiitos paljon ja kiitos haasteesta. Tulen kurkkaamaan blogiasi :)
PoistaJippii, sä oot taas maisemissa! Tervetuloa takaisin <3
VastaaPoistaKiitos Dara! Ja ihana vastaanotto :) <3
Poista