maanantai 14. lokakuuta 2013

Blogin herätys henkiin ja vilkaisu kesähäihin

Hei..
Ajattelin herätellä blogini henkiin pitkän tauon jälkeen ja huomasin muutaman kyselyn perääni jo tulleenkin.
Keväällä suuren osan ajasta vei kesähäät joita juhlittiin heinäkuun helteisssä. Silloin ajattelin jättää kokonaan blogini tauolle ja palata sitten taas, kun siltä tuntuu. Nyt arki rullaa niin kuin ennenkin ja sisustuspuuhat pyörii jälleen mielessä ja on aikaa ja mielenkiintoa taas paneutua bloggailuun.

Vaikka kesä kerkesikin hujahtaa blogissani ohi laitan muutaman kesäisen kuvan häätunnelmista ja etenkin hääpaikan kauniista sisustuksesta. Koska olen kotia myöten valkoisen ystävä niin hää paikka oli juuri sellainen mistä olin mielessäni unelmoinut. Valkoinen, raikas, ilmava ja tyylikäs. Häät pidettiin siis Helsingin Kulosaaren Casinolla. Se oli kaunis, ikimuistoinen ja juuri sellainen päivä mitä mielessä olimme toivoneet.  :)


Kulosaaren Casino

Häät pidettiin Kulosaaren Casinolla Sun Marine puolella, jossa on oma sisäänkäynti vasemmalta puolen rakennusta.  Sisällä salissa oli suuret ikkunat suoraan merelle.

Juhlasali huokui valoa ja raikkautta valkoisin pöytäliinoin ja suurin ikkunoin merelle. Merinäkymä isoista ikkunoista oli henkeäsalpaavan kaunis.

 
Pöytäkukat suunnittelin itse tuoksuttomista liljoista pyöreässä maljassa. Myös morsiuskimppuni oli valkoisista liljoista.  Hääpuku oli yksinkertainen olkaimeton, puolimerenneitolinjainen. Hiukan kallankukan mallinen pitkällä laahuksella. Korut olivat Swarovski kristallia. Halusin koko häiden yleisilmeen paikkoineen, pukuineen ja koruineen olevan yksinkertaisen tyylikäs, raikas ja elegantti.
 

 
Rantaan nurmelle oli laitettu terassipöytiä valkoisin pöytäliinoin jos halusi hengähtää välillä ulkona.

 
Näihin tunnelmakuviin jää hyvät muistot tästä päivästä. Voin vain lämpimästi suositella tätä kaunista paikkaa muille häitä suunnitteleville pareille ja käymään tutustumassa paikan päällä. Ei edes nämä kuvat riitä kertomaan, kuinka kaunis paikka todellisuudessa olikaan :)

Seuraavaksi jatkankin taas kodin sisustuksen parissa.



                                                                         <3 A <3

8 kommenttia:

  1. Tervetuloa takaisin!:) Todella kaunis hääpaikka on teillä ollut, oikea unelma paikka!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Oi kiitos! :)
      Ja täytyy myös tulla vilkuilemaan mitä teille muille kuuluu ;)

      Poista
  3. Oi miten kauniita kuvia, mahtava paikka viettää häitä :)

    Minulla olisi sinulle blogissani haaste
    http://sweettasteofliving.blogspot.fi/2013/10/11-asiaa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja kiitos haasteesta. Tulen kurkkaamaan blogiasi :)

      Poista
  4. Jippii, sä oot taas maisemissa! Tervetuloa takaisin <3

    VastaaPoista