lauantai 4. toukokuuta 2013

Terassin laittoa ja viimevuoden kesäterassin kuvia

Tänään ollaan saatu nauttia aurinkoisesta ja lämpöisestä päivästä joten tämä päivä menikin ulkona touhutessa. Varastosta kaivettiin esille viime vappuna ostettu polyrottinkinen ruokailuryhmä sekä grilli ja aloimme kokoamaan uutta Bauhausista ostettua valkoista paviljonkia.
Sillä aikaa kun laitamme terassia taas kesäkuntoon laitan muutaman viime kesäisen terassikuvan niin päästään jo vähän makustelemaan mitä tuleman pitää. :)

Viime vuonna hankittu kuvissa oleva valkoinen paviljonki on Ikean, mutta sen katos homehtui kesän aikana, kun vesi jäi katokseen "kouruun" lillumaan joten heitimme kankaan kokonaan roskiin. Mieheni ajatteli, että voi ostaa siihen seuraavana kesänä sitten kokonaan uuden katoksen, mutta eihän Ikea myy kuin koko settiä. Joten päätimme hankkia kokonaan uuden ja vähän isomman kuin edellinen. Mutta siitä sitten seuraavassa postauksessa.
.

Viime vuonna meillä oli tuo rottinki sohva täällä terassilla mitä on nyt talven yli pidetty takkahuoneessa. Myös rottinkinen keinutuoli on Ikean, mikä lensi kesän jälkeen roskalavalle. Oli jo niin kulunut ja kastunut monesti kesän aikana samoin myös vanha juuttimatto.
Mutta katsotaan mitä saadaan tänä kesänä aikaan. Toiveissa olisi polyrottinkinen sohvaryhmä tai kulmasohva. Se olisi ainakin sään kestävä.
Toivottavasti tulee taas oikein kuuma kesä! Olen todellinen auringon palvoja! :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

                                                                            -A







17 kommenttia:

  1. Ompa kaunis teillä kaunis terassi!!! Aivan ihana kesäkeidas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se oli viimekesänä ihana viilentymispaikka helteellä. :)

      Poista
  2. Kivoja kesäisiä kuvia!

    Tuollainen paviljonki olisi kyllä kiva, mutta itseä epäilyttää tuo valkoinen kangas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marru!
      Valkoinen kangas epäilyttää nytkin kun ostimme uuden valkoisen paviljongin, mutta päätettiin että nyt pitää vaan pitää siitä parempaa huolta. Valkoinen vaan on niin meidän mieleen, ettei sille mitään voi. Eikä se ole niin synkkä :)

      Poista
  3. Wau! Aivan ihana kesäparatiisi! <3

    VastaaPoista
  4. Ihana!!<3 Meillä vasta suunnitellaan terassin tekoa.. Valmista odotellessa..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi tänä vuonna. Myöskin teidän terassia odotellessa. :)

      Poista
  5. Voi että miten ihanalle näyttää, innolla odotan uusia kuviasi :)
    tuisku

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana! Todella kodikkaan näköinen ja ihana tuo verhoratkaisu. :) Haluan teille kylään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa tervetuloa! ;)
      Mulle tulee mieleen tuosta valkoisesta paviljongista ja verhoista sellainen etelän lomakohde valkoisella hiekkarannalla valkoinen paviljonkikeidas :)

      Poista
  7. Ihanaa!! Kesä!! Mäkin rakastan kesää ja AURINKOA!!!

    VastaaPoista
  8. Onko tää blogi loppunut?

    VastaaPoista