Sillä aikaa kun laitamme terassia taas kesäkuntoon laitan muutaman viime kesäisen terassikuvan niin päästään jo vähän makustelemaan mitä tuleman pitää. :)
Viime vuonna hankittu kuvissa oleva valkoinen paviljonki on Ikean, mutta sen katos homehtui kesän aikana, kun vesi jäi katokseen "kouruun" lillumaan joten heitimme kankaan kokonaan roskiin. Mieheni ajatteli, että voi ostaa siihen seuraavana kesänä sitten kokonaan uuden katoksen, mutta eihän Ikea myy kuin koko settiä. Joten päätimme hankkia kokonaan uuden ja vähän isomman kuin edellinen. Mutta siitä sitten seuraavassa postauksessa.
.
Viime vuonna meillä oli tuo rottinki sohva täällä terassilla mitä on nyt talven yli pidetty takkahuoneessa. Myös rottinkinen keinutuoli on Ikean, mikä lensi kesän jälkeen roskalavalle. Oli jo niin kulunut ja kastunut monesti kesän aikana samoin myös vanha juuttimatto.
Mutta katsotaan mitä saadaan tänä kesänä aikaan. Toiveissa olisi polyrottinkinen sohvaryhmä tai kulmasohva. Se olisi ainakin sään kestävä.
Toivottavasti tulee taas oikein kuuma kesä! Olen todellinen auringon palvoja! :)
Mukavaa viikonloppua kaikille!
-A





Ompa kaunis teillä kaunis terassi!!! Aivan ihana kesäkeidas :)
VastaaPoistaKiitos, se oli viimekesänä ihana viilentymispaikka helteellä. :)
PoistaKivoja kesäisiä kuvia!
VastaaPoistaTuollainen paviljonki olisi kyllä kiva, mutta itseä epäilyttää tuo valkoinen kangas.
Kiitos Marru!
PoistaValkoinen kangas epäilyttää nytkin kun ostimme uuden valkoisen paviljongin, mutta päätettiin että nyt pitää vaan pitää siitä parempaa huolta. Valkoinen vaan on niin meidän mieleen, ettei sille mitään voi. Eikä se ole niin synkkä :)
Wau! Aivan ihana kesäparatiisi! <3
VastaaPoistaKiitos Jemina :)
PoistaIhana!!<3 Meillä vasta suunnitellaan terassin tekoa.. Valmista odotellessa..:)
VastaaPoistaKiitos! Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi tänä vuonna. Myöskin teidän terassia odotellessa. :)
PoistaIhanan ja kutsuvanoloinen terassi. :)
VastaaPoistaKiitos! :)
PoistaVoi että miten ihanalle näyttää, innolla odotan uusia kuviasi :)
VastaaPoistatuisku
Kiitos Tuisku <3
PoistaAivan ihana! Todella kodikkaan näköinen ja ihana tuo verhoratkaisu. :) Haluan teille kylään! :D
VastaaPoistaHahaa tervetuloa! ;)
PoistaMulle tulee mieleen tuosta valkoisesta paviljongista ja verhoista sellainen etelän lomakohde valkoisella hiekkarannalla valkoinen paviljonkikeidas :)
Ihanaa!! Kesä!! Mäkin rakastan kesää ja AURINKOA!!!
VastaaPoistaKiitos, tulis se kesä ja helle jo äkkiä! :)
PoistaOnko tää blogi loppunut?
VastaaPoista