Ensimmäistä kertaa kuvailen pojan omaa huonetta.
Tämä on se huone, joka toimi ennen meidän työ/vaatehuoneena.
Vaaterekit on sijoitettu nyt meidän makuuhuoneeseen ja työpiste keittiöön. Näin molemmat lapset saivat ihan omat huoneensa ja ole todella tyytyväinen tähän ratkaisuun.
Mitään huonekaluja ei ole hankittu vaan yhdistelty ja jaettu vanhoja pöytiä ja lipastoja.
Sänky on isosiskon vanha.
Sänkyyn löysin Annon ihanat pilvipussilakanat ja siitä värimaailma lähti muokkaantumaan.
Hobby Hallista mukaan lähti raikas Koodi- matto ja Stop- kyltti meidän miljoonan pikkuauton omistajan huonetta koristamaan.

Pikkuautojen lisäksi leluja meillä riittää, mutta onneksi olen tämän huoneen saanut vielä pidettyä jotenkin järjestyksessä ja siistin näköisenä.
Tytön huone on hiukan toista, kuin siistiä ja avaraa.
Hänellä riittää tavaraa ihan liiakseen ja mistään hän ei haluaisi vielä luopua.
Sormet syyhyäisi suunnittelemaan hänelle minimalismista ja tyylikästä koululaisen huonetta, mutta ehkä vasta sitten, kun hän on valmis luopumaan kaikesta turhasta, leluista ja muista tilpehööreistä joilla ei enää leikitä.
Keskiviikon jatkoja!
-A-






Kiva lastenhuone :) Meillä onneksi lapset jo koululaisia kaikki ja tavara vähenee koko ajan. Toisaalta teinien huoneissa vaatekasat lisääntyy...
VastaaPoistaKiitos! :)
PoistaNiin siinä taitaa käydä että tavara vähenee ja vaatteet lisääntyy. Paitsi meidän ekaluokkalaisella tuntuu kerääntyvän molempia. :)
Tosi kiva lastenhuone! Aivan ihana matto <3
VastaaPoistaKiitos S! Matto on ihana :)
PoistaLöysin tänne IG:n kautta, kaunis koti! :) Ja ihana tuo lastenhuoneen Stop-merkki!
VastaaPoistaKiitos paljon, kiva kuulla! :)
Poista