Huh, kun aika on vierähtänyt viime postauksesta. Ihan meinasi alkaa omatunto soimaamaan, mutta en anna sen kuitenkaan liikaa häiritä mieltä. Postaukset on mielestäni tehtävä tunteella eikä väkipakolla. ;)
Olin tilannut Seita Shopista Happy Lights -valkoiset pallovalot ja ne saapuivat juuri sopivasti viikonlopuksi. Takkahuoneen nurkka on melko pimeä ja kaipasin sinne tunnelmavaloa. Kaikenlisäksi nurkassa menee metallinen lämpöputki, joka kaipasi ehdottomasti jonkinlaista koristusta.
Eilen on vietetty päiväkodissa Halloweenia ja tänään päätettiin kotona vähän juhlistaa sitä. Meidän kuusi vuotias neiti on oikeen halloweenfani. Itse en muista lapsuudessani juhlineeni halloweenia juuri koskaan. Naamiaiset oli asia erikseen.
Viimevuonna järjestin lapsille kunnon Halloweenjuhlat. Tänä vuonna juhlitaan pienimuotoisesti lähiperheen kanssa tunnelmoiden. Tehdään ruokaa, poltellaan takkaa ja kaiverretaan kurpitsa.
Kivaa iltaa kaikille!
-A-





Kauniit valot ja sopivat hyvin just tuohon lämpöputkeen kylkeen. Mukavaa alkanutta viikkoa! <3
VastaaPoistaKiitos Marru! Sopii nimen omaan putken kylkeen ja antaa vielä kivaa tunnelmaa nurkkaan. :)
PoistaTämän tyyppiset valot on itselläkin haaveissa ja juuri samaan tarkoitukseen: häivyttämään keittiön seinässä kulkevia putkia. Kivalta näyttää!
VastaaPoistaKiitos Kaisa J. Siihen tarkoitukseen valot sopivatkin oikeen hyvin. :)
Poista