Toivoisin jo kovasti tämän sairastelun olevan ohi ja pääsisi taas harrastusten ja kodin remontin kimppuun.
Sain mieheltä kimpun valkoisia Papukaija-tulppaaneja! En ole tällaisia ennen nähnytkään. Aika erikoisen kaunis kimppu. Ihmettelin ääneen kukkien erikoisuutta ja mies siihen, että ne ovat erikoislaatuisia peikkotulppaaneja. ?? Googletin ja ovat siis ilmeisesti papukaija- laatua. Papukaija- peikko, no sinne päin ainakin. :)
Yleisilme keittiössä on todella raikas lattian vaihdon myötä, niin kuin muuallakin kotona. Mutta huomasin myös miten ruokapöydän tuolien mustat jalat pomppaa näkyviin valkoisesta lattiasta. Jossain vaiheessa on siis tuolien päivityksen aika.
Tänään aamulla sain kakkukahvit sänkyyn. Kyllä se jo maistui vaikka viime yö meni vielä kuumeillessa.
-A-




Paranemisia sinne.
VastaaPoistaTäällä on satanut lunta koko päivän :).
Kiitos jo alkaa olla parempi olo. :)
Poistaonpa kauniita!
VastaaPoistaRönsyilevä tulppaani :)
PoistaKauniita ja herkullisia kuvia! :) Mun silmääni nuo jalat ei näytä yhtään pahalta, oikeastaan päinvastoin, korostaa jotenkin tosi kivasti tuo tumma ja valkoinen toinen toisiaan. :) On muuten aivan mahtava lattiaprojekti teillä, itsekin haaveilen uudesta lattiasta.
VastaaPoistaKiitos! Lattiaremppa on aika suuri projekti mutta sen arvoinen. Tuuleepahan korjattua edellisen lattian virheet. ;) kiva kuulla mielipide tuoleista. Ei se huono yhdistelmä ole. Riippuu vain kuinka valkoista haluaa vai haluaako juuri vähän kontrastia niin kuin näissä tuoleissa olisi. :)
PoistaEnpä oo itsekkään tollasia kukkia nähny :) Tosi nättejä on kyllä !
VastaaPoistaKiitos! Vaihtelua tavallisiin tulppaaneihin :)
PoistaVoi kun kauniit tulppaanit!
VastaaPoistaSelailin postauksiasi ja mukavan tuntuinen blogi sinulla ja kauniit kuvat ja koti ennenkaikkea, mistä olet kuvaillut!!!
Kiitos paljon ihanasta kommentistasi! Kiva että pidät blogistani. Ensiviikolla pääsen taas postailemaan lisää. :)
Poista