maanantai 23. joulukuuta 2013

Aaton aaton tunnelmia

Myöhäisyön postaus, kun kaikki jo nukkuvat. Joulu on tullut meidän kotiin. Joulusiivous on tehty, puhtaat matot on olohuoneen lattialla, kuusi sai koristeensa ja illalla vietettiin onnistuneen kinkun maistajaisia.
Meidän joulusta tuli tänä vuonna vihreävalkoinen. Kuuseen laitoimme pelkkiä erilaisia valkoisia palloja sekä viime jouluna tekemiäni valkoisia rusetteja. Keittiöön ostin ison kimpun valkoisia tulppaaneja ja sohvapöydän kynttilöiden alle napsasin pihalta katajan oksan tuomaan lisää vihreää väriä.

 
 
 
 
 
 
 
Toivotan teille!
<3
 
-A-
 
 
 
 
 
 

8 kommenttia:

  1. Vihreä on hyvä väri jouluksi kuten myös muihin aikoihin. :) Kivaa joulua!

    VastaaPoista
  2. Ihana joulukoti! <3 Iloista joulua teille!

    VastaaPoista
  3. Ihanalle näyttää teidän joulukoti, onko nuo havut Unikkovadissa katajaa? tosi tuuheat ja kaunis asetelma siinä! Voitko lisätä sivupalkkiin mahdollisuuden tilata uudet postaukset suoraan sähköpostiin?
    Ihanaa joulunaikaa, halaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Meillä on pihalla katajia ja sieltä napsin muutaman oksan ja tein asetelman Aalto vatiin :)
      Laitan sivupalkin tottakai kiitos vinkistä ja hyvät joulut sinne myös!! <3 :)

      Poista