Meidän joulusta tuli tänä vuonna vihreävalkoinen. Kuuseen laitoimme pelkkiä erilaisia valkoisia palloja sekä viime jouluna tekemiäni valkoisia rusetteja. Keittiöön ostin ison kimpun valkoisia tulppaaneja ja sohvapöydän kynttilöiden alle napsasin pihalta katajan oksan tuomaan lisää vihreää väriä.
Toivotan teille!
<3
-A-







Vihreä on hyvä väri jouluksi kuten myös muihin aikoihin. :) Kivaa joulua!
VastaaPoistaKiitos Irina samoin!
PoistaIhana joulukoti! <3 Iloista joulua teille!
VastaaPoistaKiitos samoin! :)
PoistaRauhallista joulua!
VastaaPoistaKiitos! :)
PoistaIhanalle näyttää teidän joulukoti, onko nuo havut Unikkovadissa katajaa? tosi tuuheat ja kaunis asetelma siinä! Voitko lisätä sivupalkkiin mahdollisuuden tilata uudet postaukset suoraan sähköpostiin?
VastaaPoistaIhanaa joulunaikaa, halaus <3
Kiitos! Meillä on pihalla katajia ja sieltä napsin muutaman oksan ja tein asetelman Aalto vatiin :)
PoistaLaitan sivupalkin tottakai kiitos vinkistä ja hyvät joulut sinne myös!! <3 :)