Taas tuli Syö! - Viikot ja silloin on mukava testailla uusia ravintoloita ja ehkäpä itselleen uusia makujakin.
En ole koskaan maistanut blinejä, vaikka mädit, smetanat ja sipulit ovatkin herkkuani.
Huomasin Ravintola Päivänsäteen Blinibuffee -tarjouksen ja perjantai-iltana kävimme testaamassa ravintolan koko perheen kera.
(kuva: Ravintola Päivänsäde)
Buffa oli melko runsas ja lisukkeita oli riittämiin.
Kaikista lisukkeista en ollut ihan varma, mitä sitä suuhun tuli laitettua, mutta melko kaikki ruokaisena kaikki maistui. :)
Miehen makuun ei ollut blinit ja lisukkeet, vaikka buffassa olisikin saanut syödä niin paljon kuin vatsa vetää. Hän tilasi jättikokoisen burgerivaihtoehdon, mistä kyllä isonkin miehen nälkä lähtee.
Lapsiakaan eivät blinit kiinnostaneet, mutta saivat hekin lihapullilla vatsansa täyteen, vaikka ravintolassa ei lasten menua ollutkaan.
Blinien ystäville suosittelenkin tätä edullista tarjousta.
Oli mukava testata perjantain kunniaksi uutta ravintolaa ja uusia makuelämyksiä, vaikka totesinkin jälkeen päin ettei blinit ihan vieneet sydäntäni.
Mutta raikkaan kuohuvan kera, oikein hyvä! ;)
Mukavaa viikonloppua!
-A-





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti