Meidän viikonlopun kulkua tunnelmakuvin.
Sain hankittua ensimmäiset valkoiset hyasintit, jotka puhkesivat kukkaan heti perjantaina ja tuoksu on huumaavaa. Rakastan hyasintin tuoksua ja nuuskuttelen niitä vähän väliä.
Lauantaina kodin valtasi piparin tuoksu, kun pienet sormet taiteilivat mielenkiintoisen näköisiä luomuksia taikinasta.
Lauantaina sain myös tehtyä ensimmäiset jouluostokset.
Sunnuntaina kaikki nukkui pitkään ja ensimmäisenä hereillä ollessani sain rauhassa viettää laatuaamua itsekseni tunnelmoiden ja kynttilöitä poltellen.
Myöhemmin päivällä kävimme lasten kanssa moikkaamassa joulupukkia ja samalla reissulla saimme myös joulukuusen tuotua kotiin, mikä koristellaan ensiviikonloppuna.
Ensiviikolla luvassa onkin päiväkodin ja harrastusten joulujuhlaesityksiä. Sitten alkaa lasten joululoma.
Niin se joulu tulla jolkuttaa..
-A-




Aivan ihanat tunnelmat teillä. <3 Hyasintin tuoksu on kyllä ihana.
VastaaPoistaHyasintin tuoksu toi niin joulun tunnun kotiin. Samoin kuusen tuoksu sitten kun kuusi saadaan sisälle. :)
PoistaKauniit nuo isot taulut sohvan takana! Mistä ne mahtavat olla?
VastaaPoistaNe on meidän lasten tekemät hiilitaideteokset. Takasta hiiltä ja oma luovuus käyttöön.
PoistaSiitä vain minin kanssa taiteilemaan. :)