maanantai 6. lokakuuta 2014

Kauniit valkoiset Callunat


Viikonlopun Prisman ostosreissusta mukaan lähti valkoinen kanerva koristamaan kotia.
Kaupassa ne ei oikein näyttänyt miltään, hiukan vaisuilta ja mietin onkohan valkoinen kanerva hyvä ostos vai ottaisinko niitä perinteisiä antamaan hiukan enemmän väriä. Mutta kotona valkoisessa ruukussa se heräsi toisenlaiseen valoon ja mielestäni ne ovat todella kauniit. Saman tien halusin hakea niitä pari lisää myös ruokapöydälle.





Viikonloppuna siivosimme ulkovarastoa ja muistin siellä olevan kaksi valkoista taljaa. Taljat laitoin kahteen ruokapöydän tuoliin pehmittämään lasten paikkoja. 
Tulipa talvinen ilme. 

Valkoinen, huurteinen, pörröinen...

Mukavaa viikon alkua!

-A-

Ps. On ollut ilo lukea kaikkien arvontaan osallistujien ihania viestejä. Tuntuu, kuin olisin itsekin voittanut ja palkinnoksi sain paljon mukavia kommentteja. 
Kiitos!
<3





4 kommenttia:

  1. Onpa kauniita! Kestääkö nuo miten sisällä? Mulla on vielä kanervat ostamatta, joten samalla voisi ostaa sisällekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En ole aikaisemmin kanervia sisälle tuonut mutta katsotaan kauan kestää. :)

      Poista
  2. Ihania callunoita ja kauniita kuvia! :)

    VastaaPoista
  3. Kauniita callunoita! Minäkin voisin kokeilla noita sisällä...

    VastaaPoista