Viikot kiiruhtaa niin vauhdikkaasti, että postaukset ovat jääneet hyvin vähäiseen. Arvonnastakin piti muistutella, mutta päivät vain viilätti ohi.
Kuitenkin arvonta on nyt suoritettu ja ajallaan. Päätimme arpoa oikein perinteisellä tyylillä nimipalut pokaalissa. Onnettarena toimi innokas pieni neiti, joka halusi myös pukeutua tilaisuutta varten parhaimpiinsa. ;)
Stockmann Deco pörrötyynynpäällisen sekä glitter -tarranauhan voitti
Ansku kommentilla
"Paljon onnea 2-vuotiaalle! Kauniit pörrötyynyt ja -peitto."
Onnea Ansku!
Laitatko sähköpostiosoitteesi niin laitan sinulle viestiä.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Toivottavasti tällä viikolla ei väsymys enää niin painaisi, olisi enemmän virtaa sekä postauksille myös enempi aikaa.
-A-

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti