Vaikka kotona on remontin takia ollut paljon sekamelskaa eikä niin viihtyisää, pyrin pitämään keittiön ja olohuoneen puolen siistinä. Kun joku osa asunnosta on tip top se rauhoittaa mieltä. Mutta miten raikastikaan kodin ilmettä, kun Prismasta ostin muutaman vihreän hyvän tuoksuisen yrtin ruukkuineen piristämään keittiön saareketta. Samalla reissulla myös Plantagenista lähti kaunis Kalla ruukussa koristamaan keittiön pöytää.
Menin tästä vihreyden raikkaudesta ihan sekaisin!
 |
| Thai-Basilika ja Basilika |
Luulin, että Kallaa saa vain leikkokukkana, mutta tämä onkin ihan ruukussa mullassa ja onkin kaunistanut kotia jo pari viikkoa. Olen ihan rakastunut tähän kauniiseen kukkaan ja noiden ihanien yrttien tuoksuun ja väriin.
-A-
Basilika tuoksuu niiin hyvälle :). Kauniita kuvia.
VastaaPoistaKyllä ja antaa ihanasti väriä :)
Poista