Uuden sohvan päälliset ovat tulleet ja tänään ahkeroin heti aamusta saaden ne paikoilleen. Laittaminen ei ollutkaan yhtään vaikeaa.
Sohva on mielestäni hyvän kokoinen tähän tilaan. En valinnut sohvaan käsinojia ollenkaan, koska mielestäni avoimena se on rennomman ja ilmavamman näköinen.
Kangas tuntuu hyvin jämäkältä ja hyvälaatuiselta sekä tyynyt on mukavan tukevat ja pysyvät hyvin paikoillaan vetoketjukiinnityksen avulla. Mietin myös kuinka helppo on vaihtaa päälliset jos väriin joskus kyllästyy.
Sohva on paljon syvempi, kuin olohuoneen nahkasohva. Sen takia tämä tuntuu paljon rennommalta ja tässä saa paljon mukavamman asennon makoilla. Luulenpa, että tämä tulee olemaan monen lempi paikka. :)
Väriin olen myös oikein tyytyväinen. Sopii mielestäni olohuoneen harmaiden sohvatyynyjen ja shaalin kanssa hyvin yhteen.
Olen hyvin iloinen tästä sohvahankinnasta. Se toi takkahuoneen paremmin käyttöön. Ennen takkahuoneessa oli yksi nojatuoli, ja harvemmin siellä kukaan yksin istui. Nyt siellä on voi rentoutua useampikin ihminen ja nauttia takasta, katsoa sieltä tv:tä, lueskella lehtiä tai ottaa vaikka päiväunet.
Seuraavissa postauksissa onkin varmasti lisää takkahuoneen sommittelua, kun jo muutamia ideoita olen ehtinyt jo kokeilla. :)
Myöskin teidän ideoita otetaan mielellään vastaan.
Mukavaa viikkoa!
-A-






Uusi sohva sopii kauniisti paikoilleen ja on varmasti paljon käytössä :) kiitos lähikuvasta, mietinkin millaista kangasta päälliset ovat, yritän hahmotella meille uutta sohvaa mutta mietin vielä väriä ja materiaalia ja monia muita tekijöitä :)
VastaaPoistaKiitos Meiju! Aikani mietin myös eri vaihtoehtoja ja kaikenlaista on tullut tähän tilaan kokeiltua. Nyt olen hyvin tyytyväinen. Onnea sohvan etsintään! :)
PoistaKaunis sohva :) ooteko ikinä miettinny takkahuoneen seinän ja takan tasoittamista?
VastaaPoista
PoistaHei kiitos viestistäsi!
Kun teimme pintaremontin tähän asuntoon ennen muuttoa kyllä tämä seinän tasoitus oli todella mielessä ja pohdimme miten sen onnistuisi tehdä. Tasoitus kuitenkin olisi ollut niin suuri työ joten päätimme vain kalkkimaalilla valkaista pintaa. Rösö seinä ja takan muoto alkuun vaivasi minua paljon mutta aikaa myöten olen tottunut siihen ja jopa tykästynyt. Onhan se aika erikoinen ja persoonallinen. :)
Upea sohva !
VastaaPoistaKiitos! Pidän siitä myös kovasti :)
PoistaAaaah, miten ihanaksi toi takkanurkkaus nyt tulikaan! Takka itsessään on pysäyttävän kaunis pyöreän muotonsa kanssa ja tää uusi sohva on paaaaaaljooon parempi kuin se rottinkinen, mitä mä aiemmin ihailin! ;D
VastaaPoistaKiitos Dara! <3 On se paljon parempi kuin rottinkisohva :) ja mukavampi! :)
Poista