Lopputuloksesta tuli siis tällainen:
![]() |
| Ylhäällä kuvat arkipöytä ja juhlapöytä. |
Tämän tyylistä valkoista kattausta voisin ajatella joulupöytään ja ehkä vielä paremmin uudenvuoden juhlapöytään.
Eniten tästä kattauksesta jäi mieleen miten valkoinen pöytäliina todella raikasti keittiötä ja sai minut vielä enemmän haaveilemaan valkoisesta korkeakiiltoisesta ruokapöydästä! Täytyypä laittaa tämä pähkinäpuinen pöytä myyntiin ja alkaa etsimään uutta pöytää. Jos joku on kiinnostunut tästä pöydästä niin viestiä vain. :)
-A








Kaunis.
VastaaPoistaIhanat nuo kynttiläjalat, saanko kysyä mistä ne ovat ostettu?
Itse juuri vaihdoin mustanruskean ruokapöydän korkeakiiltovalkoiseen ja olet erittäin tyytyväinen vaihtoon :) Suosittelen.
Ja vanha pöytä meni Huuto.netissä.
Kivaa päivää.
-S-
Kiitos! :)
PoistaKyntteliköt olen ostanut Kodin1 tänä syksynä.
Kyllä nyt lähtee pöytä huutonettiin myyntiin. Olisi ihana saada uusi pöytä jouluksi tai edes uuden vuoden aatoksi!
Mukavaa päivää myös sulle!
Tosi kaunis kattaus! Nyt muuten huomaa, miten hyvin valkoinen pöydän pinta avartaa ja raikastaa teidän ruokailunurkkausta, kun laitoit valkean pöytäliinan. Tuolienkin kaunis rottinkipinta korostuu edukseen. Hitsit kun onkin raikkaan näköistä :)
VastaaPoistaKiitos kiitos! :)
VastaaPoistaKyllä se valkoinen pöytä sopis tuohon niin hyvin. Ja samaa mieltä, että tuolien rottinki tulee paljon paremmin esille. Ei ole kaikki enää niin samaa massaaa.
Olen nopea liikkeissäni ja laitoin jo pöydän myyntiin ja löysin uuden tilalle! Hihhiii!! :) Katsotaan meneekö vanha kaupaksi..
Upea kattaus! Mistä olet löytänyt tuon lasisen maljan, upea:)
VastaaPoistaKiitos paljon!
PoistaLasimalja on Stockmannin Villa malja. Kaunis se on ja hyvin monikäyttöinen! :)
Mistä nuo hurrikaanilyhdyt on ostettu?
VastaaPoistaKaunis kattaus, tykkään <3
Kiitos! :)
PoistaLyhdyt on ostettu Kodin ykkösestä tämän vuoden alkusyksynä.