torstai 13. joulukuuta 2012

Valkoinen talvikattaus

Eilen innostuin somistamaan pientä kokeilumuotoista talvikattausta keittiön ruokapöytään. Laitoin valkoisen pöytäliinan ja lisäsin tavaroita sitämukaa mitä mieleen juolahti. Lopputuloksesta tuli mielestäni ihan hieno ja juhlava. Koska tein tämän pikaversiona niin kuvasta puuttuu kaikki ottimet, servietit ym. Ja pöytäliinakin on niiiin ryppyinen enkä jaksanut sitä silittää tätä kuvausta varten, vaikka se minua häiritseekin ihan mielettömästi. :) Ja tämä todellakin on pikainen testiversio!!
Lopputuloksesta tuli siis tällainen:

Ylhäällä kuvat arkipöytä ja juhlapöytä.

Tämän tyylistä valkoista kattausta voisin ajatella joulupöytään ja ehkä vielä paremmin uudenvuoden juhlapöytään.
Eniten tästä kattauksesta jäi mieleen miten valkoinen pöytäliina todella raikasti keittiötä ja sai minut vielä enemmän haaveilemaan valkoisesta korkeakiiltoisesta ruokapöydästä! Täytyypä laittaa tämä pähkinäpuinen pöytä myyntiin ja alkaa etsimään uutta pöytää. Jos joku on kiinnostunut tästä pöydästä niin viestiä vain. :)

                                                                                 -A


8 kommenttia:

  1. Kaunis.

    Ihanat nuo kynttiläjalat, saanko kysyä mistä ne ovat ostettu?

    Itse juuri vaihdoin mustanruskean ruokapöydän korkeakiiltovalkoiseen ja olet erittäin tyytyväinen vaihtoon :) Suosittelen.
    Ja vanha pöytä meni Huuto.netissä.

    Kivaa päivää.

    -S-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Kyntteliköt olen ostanut Kodin1 tänä syksynä.
      Kyllä nyt lähtee pöytä huutonettiin myyntiin. Olisi ihana saada uusi pöytä jouluksi tai edes uuden vuoden aatoksi!

      Mukavaa päivää myös sulle!

      Poista
  2. Tosi kaunis kattaus! Nyt muuten huomaa, miten hyvin valkoinen pöydän pinta avartaa ja raikastaa teidän ruokailunurkkausta, kun laitoit valkean pöytäliinan. Tuolienkin kaunis rottinkipinta korostuu edukseen. Hitsit kun onkin raikkaan näköistä :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kiitos! :)
    Kyllä se valkoinen pöytä sopis tuohon niin hyvin. Ja samaa mieltä, että tuolien rottinki tulee paljon paremmin esille. Ei ole kaikki enää niin samaa massaaa.
    Olen nopea liikkeissäni ja laitoin jo pöydän myyntiin ja löysin uuden tilalle! Hihhiii!! :) Katsotaan meneekö vanha kaupaksi..

    VastaaPoista
  4. Upea kattaus! Mistä olet löytänyt tuon lasisen maljan, upea:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!
      Lasimalja on Stockmannin Villa malja. Kaunis se on ja hyvin monikäyttöinen! :)

      Poista
  5. Mistä nuo hurrikaanilyhdyt on ostettu?
    Kaunis kattaus, tykkään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Lyhdyt on ostettu Kodin ykkösestä tämän vuoden alkusyksynä.

      Poista