4-vuotias tyttäreni sai pukinkontista lahjaksi kaksi suloista valkoista tilpehöörirasiaa jotka todella tulevat tarpeeseen, kun on sitä tilpehööriä ihan riittävästi. Hän kysyi mitä tarkoittaa "tilpehööri", eihän sellaista sanaa ole olemassa! :D
Kuitenkin päätettiin vähän lisätä pieniä timanttitarroja ja tehdä niistä blinbling- tilpehöörirasioita. Näitä myydään Askossa erilaisilla teksteillä ja ihan tuolla "Bling bling"- tekstillä myös.
Toiseen laitettiin kaikki hiuspampulat ja toiseen hän päätti laittaa helmiä. Eiköhän taas pampulat ja helminauhat pysy järjestyksessä omilla paikoillaan.
-A





Noi olisi käteviä itsellekin kyllä :)
VastaaPoistaSama juttu, voisin säilyttää vaikka kynsilakat tai omat hiustarvikkeet siinä. Ja on tosi nätit lasikannen myötä. :)
PoistaMäkin olen himoinnut noita Askon laatikoita, justiinsa tuota Tilpehöörit laatikkoa sekä Kynttilöitä laatikkoa :) Tänään kävinkin vähän hypistelemässä niitä Askossa, mutta jätin vielä ostamatta. Hain tosin sen kauan odottamani shampanja coolerin, juuri ajoissa uuden vuoden juhliin :D
VastaaPoista