Heips!
Sain otettua kuvia muodonmuutoksen saaneesta makkaristamme. Vaikka se onkin vielä vähän keskeneräinen niin ajattelin esitellä sen kuitenkin. Vielä puuttuu sängynpääty, lukulamput ym. pientä sisustustavaraa.
Koska makuuhuone sijaitsee varjoisella puolella taloa eikä sinne paista aurinko on se aika tummansävyinen ja vaikea kuvata saaden huoneen oikeat värit esiin.
Mutta tässä tämä:
 |
| verhot ovat siis tumman harmaata samettia mikä siftailee eri valossa vähän eri sävyin. Välillä rusehtavalta ja välillä vaalen ja tumman harmaan säyvissä. |
 |
| Sängynpäädyn seinä maalattiin metallinhohtoisella maalilla. Sekin muuttaa värisävyä miten valo siihen osuu. Välillä vaalenharmaana ja välillä tummanharmaana. Seinän ja verhojen sävy sopi todella hyvin yhteen. |
 |
| Halusin ison peilin tv-tason taakse ja kokeilu mielessä raahasin vaatehuoneesta peilin. Sopii mielestäni ihan hyvin, mutta vähän kevyempi, ehkä valkoinen tai metallikehyksinen peili sopisi paremmin. Tai sitten ihan kehyksetön. |
 |
| Ennen lamppu oli todella huomaamaton valkoista vasten. Nyt se tulee mielestäni paremmin esille. |
Oli hyvin vaikea saada kuvat näyttämään luonnolliselta eikä niin mustavalkoisilta. Vaikka raikas valkoinen onkin lempivärini tuli huoneesta nyt vähän tummempi, dramaattisempi ja vähän hotellihuonemaisempi mitä vähän tavoittelinkin. Valkoisella sängynpäädyllä ja valoilla saa varmasti vähän lisää lämpöä ja tunnelmaa. Ja uusilla ylellisillä lakanoilla tietenkin. ;) Olen oikeestaan aika tyytyväinen jo nyt tähän lopputulokseen.
Mitähän mieltä te olette? :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti