Tässä keittiö:
| Läpikulkukeittiö |
| Keittiö olohuoneesta kuvattuna. |
Ja seuraavassa kuvakollaasi pintaremontin jälkeen. Kaikki pysyi melkeinpä ennallaan kaapinovia myöten mitkä saivat vain valkoisen maalin pintaan. Seinä avattiin saarekkeeksi tiskipöydän kohdalta.
| Pöytäpinnat ja saareke uusittiin sekä hana ja allas. |
Tila avartui huomattavasti ja valoa tulvi sisään. Paljon on myös valkoinen maalipensseli viuhunut. Esimerkiksi vanha hyvin tummunut katto jouduttiin maalamaan viisi kertaa. Siinä olikin ehkä suurin urakka.
Haaveilen vielä modernimmasta keittiöstä, mutta olen tähän lopputulokseen myös erittäin tyytyväinen, kun kaikki olemme tehneet ihan itse, vanhaa uusimalla. :)
Tuli ihan tyhmä juttu mieleen... :) Mihin te laitatte märät astiat tiskauksen jälkeen??? :D
VastaaPoistaNo ei se nyt niin tyhmä juttu ole jos tiskaisin, mutta kun en hirveemmin tiskaile mitään vaan saarekkeessa on tiskikone. Jos nyt jotain tiskailen niin kuivaan pyyhkeeseen saman tien. :)
PoistaHuh tää oli kyllä PIKKASEN isompi muutos kuin meillä ;) Tosi hyvältä näyttää!
VastaaPoistaKiitos! Mutta siis vähän samantyylinen muutos kuin teillä. Mekin vain maalautettiin keittiön kaapin ovet. Pienellä rahalla ja puuhastelulla voi saada aika suurenkin muutoksen. :)
Poista