perjantai 28. elokuuta 2015

Tuikut snapseihin


Meillä ainakin keittiön kaapin ylimmäisellä hyllyllä on snapsilaseja pölyyntymässä.
Ne ei kovin usein ole käytössä vaikka juuri nyt taikaakin olla se aika jolloin ne voisi ottaa käyttöön esim. tämän hetken sesonki juhlaan kuten rapukekkereihin.

Tiedossa ei kuitenkaan ole nyt rapujuhliakaan, joten keksin ottaa kaapista esille kauniit Iittalan Ultima Thule ryyppylasit ja sujauttaa niihin tuikut.
Tuikut on kuin tarkoitettu kooltaan juuri näihin laseihin.

Enää ei napsilasitkaan ole kaapissa turhanpanttina.




Tänään sateisena perjantaipäivänä on tarkoitus viettää rentoa koti-iltaa. 
Sytytin nyt jo kynttilät ja illalla poltellaan takkaa.


Aloin jo miettimään, olisiko sittenkin kiva järjestää joku päivä pienet rapujuhlat.
Lyhtyjä, vähän punaista kattaukseen, kasa rapuja, paahtoleipää ja muita herkkuja..
:)


Tunnelmia teidänkin perjantai-iltaan!

-A-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti