Instagramissa olenkin jo julkaissut kuvia tästä olohuoneen uudesta taulusta.
Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi teetettyä hääkuvista kunnon tauluja vaikka vietimme juuri jo toista hääpäiväämme.
Luulin tämän kokoisten taulujen teettämisen olevan kallista hupia, mutta yllätyin Ifolorin hintoja ja innostuin saman tien teettämään kuvia oikein urakalla.
Kuvan koko on 50x70, hinta 15 euroa/kuva ja netissä tilattuna niin helppoa ja nopeaa.
Miksi en ole jo paljon aikaisemmin tehnyt tätä!
Kuvista tuli raikas tuulahdus omaan kotiin ja vielä rakkaasta, tärkeästä, ikimoistoisesta päivästä.
Lasten tekemät hiilitaulut toimitti virkaansa takkanurkassa hyvin, mutta väliaikaisesti ja saivat nyt väistyä ja tilalle saimme ihanat muistot lapsista hääjuhlissa.
Koti tuntuu enemmän kodilta, kun saimme tärkeitä kuvia seinälle.
Niin se vain on.
<3
Mukavaa iltaa!
-A-







Kröhöm...meilläkin kuvat teettämättä ja pian on toinen hääpäivä :) Onneksi en ole ainut hilmahidas...
VastaaPoistaKauniit kuvat <3 Ihania muistoja palautuu varmasti kuvien myötä mieleen!
Mukavaa viikonloppua <3
Hahaa en siis ole ainut. :)
PoistaKiva kun laitoit viestiä. Mukavaa viikonloppua teille myös! Ja hyvää tulevaa hääpäivää. :)
Ihanalta näyttää kuvat ja kyllä ne vaan tuo kodikkuutta paljon enemmän <3 mistä tilasit ? Itselläkin pitäis nimittäin teettää kuvia :)
VastaaPoistaKiitoksia. Tilasin Ifolorilta ja kuvat tulivat parissa päivässä postissa. Suosittelen. :)
PoistaKyllä täytyy kuvia olla seinällä, niitä on aina ihana vilkuilla ja palata muistoihin.
VastaaPoistaNiinpä, samaa mieltä. :)
PoistaOnpas kauniita ja kuvat luovat kieltämättä kodikkuutta. Nykyisin digiaikana kun tulee niin harvoin edes teetettyä kuvia!
VastaaPoistaSanos muuta. Paljon on kuvia tietokoneen uumenissa ja kännykän kuvarullalla. Pitäisi järjestää kuvat koneelle omiin kansioihin ja siinä olisikin hommaa. :)
Poista