Tänään aamulla oli aikainen lähtö perheen kanssa viettämään päivää Rantasipi Aulangon kylpylään.
Viikon kovan kuntoilun jälkeen tuntui parhaalta päästä hierontaan sekä lasten kanssa lillumaan kylpylän poreisiin.
Ennen lähtöä siistin kodin ja katselin pöydällä olevia mielestäni oikein hauskoja ruohontupsuja, jotka lapset istuttivat pilttipurkkeihin. Ruohon siemenet olivat tavallista suurempia, kuin perinteinen rairuoho. Tupsut ovat kasvaneet pitkiksi ja harottivat hauskasti.
Päätin lisätä niihin perinteiset pienet tipuset ja tupsuista tuli mielestäni entistä hassummat.
Tällaisia rairuohoja ei varmasti ihan joka kodissa ole näkynyt. :)
Paluumatkalla kylpylästä kotiinpäin ajaessa pysähdyimme Nurmijärven Myllykukkoon, jossa kävin pikaisesti vilkaisemassa Pentikin tehtaanmyymälää.
Onnekseni se oli tänään auki, nimittäin mukaan tarttui nämä ihanat vaaleaa kumipuuta olevat pienet leipälautaset, jotka ajattelin matchaavan täydellisesti keittiön tuolien kanssa ja oikeassa olin.
Näistä on mukava tarjoilla pientä välipalaa tai laittaa vaikka alustaksi hauskoille ruohontupsuille.
Hyvää pääsiäistä!
-A-









No on ehdottomasti hauskimmat heinät tälle pääsiäiselle :) Ja hyvät löydöt nuo lautasetkin!
VastaaPoistaUusi lukija ilmoittautuu, todella kiva blogi sulla :) Leppoisaa pääsiäisen jatkoa!
Hauskat heinät kyllä! :)
PoistaKiitoksia ja mukavaa saada uusi lukija mukaan. Samoin oli myös kiva löytää uusi blogi ja liityin myös lukijaksesi. :)
Hauskat :D
VastaaPoistaOnhan ne :)
PoistaHauskat ruohotupsut. Olisivatkohan ohraa... Tosi kivat myös nuo leipälautaset. Sopivat kauniisti teidän keittiöön ja niitä voi varmaan kivasti yhdistellä erilaisiin kattauksiin.
VastaaPoistaKiitos Kaisa J! Harmi etten katsonut tarkemmin mitä siemenet olivat, mutta hyvin onnistui kun taas perinteinen rairuoho ei onnistunut ollenkaan.
PoistaLautaset oli hyvä löytö. Täytyy kokeilla nimenomaan yhdistellä muuhun kattaukseen :)
Ihanat heinät :) Meilläkin kylvettiin pilttipurkkeihin, neiti toi idean eskarista :D Teillä on niin upeaanäköinen ja valoisa ruokailutila <3
VastaaPoistaKiitos Johanna! Taitaa meidänkin idea tulla päiväkodista. :)
PoistaHauskat ovat, ajatushan on se pääasia tässäkin:) Kivat ovat myös nuo aluset.
VastaaPoistaKiitos! Kyllä vain ajatus on tärkein ja tekemisen ilo. :)
PoistaHauskat pääsiäisruohontupsut! Ja onnea uusille keveille tuoleille! Oikein nätit ovat.
VastaaPoistaMukavaa pääsiäisen jatkoa, hyviä nämä pyhät kun ehtii pitkästä aikaa blogejakin tutkimaan:)
Kiitos Ansku! Kiva kuulla ja hyvää pääsiäistä sinne sinullekin! :)
PoistaLeipälautaset näyttävät todella kivoilta! Kivaa vaihtelua ainaisille lautasille. :)
VastaaPoistaKiitos Elisabete! Ajattelin samoin että hiukan vaihtelua ainaisiin valkoisiin lautasiin :)
Poista