tiistai 19. elokuuta 2014

Uuden vaatehuoneen päivänvaloa ja illan tunnelmaa


Huoneiden vaihdon myötä uusi vaatehuone on hieman pienempi kuin edellinen, mutta saimme kaikki lipastot ja huonekalut hyvin mahtumaan. Myös rekkihyllyt siirsimme samaan järjestykseen kiinni seinään kuin ennenkin. Huone on entistä vaatehuonetta paljon valoisampi, koska toisen huoneen ikkuna on pääsisäänkäynnin katoksen alla. Se huone sopiikin siltä osin hyvin makuuhuoneeksi.


Valkoinen lattia avartaa tilaa sekä jälleen kerran valkoiset ikkunanpuut, jotka mies ahkerasti maalasi kaiken muun remontin yhteydessä. Vain kaksi ikkunaa on enää maalaamatta! ;)


Edellisessä huoneessa peili oli vaatetankojen välissä seinässä pystyssä. Nyt kun kokovartalopeilinä toimii eteisen peilikaapin ovet halusin peilin lipastojen päälle vaakatasoon.




Suurennettu oviaukko antaa avaraa ilmavaa tunnetta ja vaatteita voikin helposti peilata eteisessä oleviin peilioviin.


Kesken kuvaamisen päätinkin vaihtaa omien ja miehen vaatteiden paikkaa tangoissa. Siksi osissa kuvia vaatteet ovat toiseen suuntaan, jos joku tarkkasilmä sattui huomaamaan. :) 







Illat on alkaneet viilentyä ja hämärtyä. On ollut ihanaa sytyttää taas kynttilöitä. Tätä päivitystä kirjoitankin kynttilän valossa tunnelmoiden.

Mukavaa viikkoa lukijoilleni!

-A-










6 kommenttia:

  1. Niin tyylikästä! Oispa meilläkin tällainen pukeutumishuone. :) Tosi kiva tuo peili tuolleen lipaston päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Meillä työhuone on ehdoton joten siihen samaan sain tämän unelman mahtumaan. :)

      Poista
  2. Kaikki niin huolellisesti järjestyksessä,kaunis huone.Kengillä kivat nuo valkoiset laatikot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aikku! Valkoisissa laatikoissa säilytän vöitä yms tavaraa ja samalla saa kenkiä nätisti esille. :)

      Poista
  3. Voi miten upea vaatehuone! Niin raikas ja tyylikäs :)

    VastaaPoista