Vielä lisäys eilisiin takkanurkkauksen kuviin, muistin varastossa olevan rottinkipöydän, joka voisi sopia tähän hiukan kesän romanttisempaa merihenkiseen tyyliin.
Keittiön ruokapöydän tuolit ovat samaa banaaninlehtipunosta, samaa sävyä ja tyyliä, kuin takkanurkan pöytä. Tuolit sopivat nyt paremmin kodin tyyliin, kun niille on "kumppani" kodissa.
Aikaisemmin kodin tummanruskea lattia oli liikaa ja myös nämä ruskeat pöydät ja tuolit olivat liian tunkkaiset makuuni. Nyt vaalealla pohjalla pienet ripaukset tummaa onkin ehkä mukava kontrasti.
Valkoinen pohja on kuin tyhjä paperiarkki. Se mahdollistaa niin moneen, väriin, tyyliin mihin vain sitä haluaa lähteä rakentamaan ja viemään.
Mukavaa rentoa päivää!
-A-
No nyt on täydellinen kokonaisuus! <3 Pöytä sopii loistavasti. :) Wau!
VastaaPoistaKiitos Jemina! Kaikesta vanhasta ei näköjään aina kannata luopua :)
PoistaTykkään <3. T. Yks Seiloriina ;)
VastaaPoistaHahaa kiitos murunen! Tosiaan voisin kehystää tanssiasun seinälle, heh! Tai juodaan skumpat sailoriasuissa ;)
PoistaTykkään <3. Tanssiasu vielä seinälle ;). t. yks seiloriina
VastaaPoistaOnpas sulla kiva blogi ja teillä on tosi kodikasta! Jään seuraamaan :)
VastaaPoistaKiitos samoin! :)
PoistaMahtava pöytä ja tuo takka - WAU!
VastaaPoistaKiitos :)
Poista