torstai 8. toukokuuta 2014

Sadepäivän tunnelmointia

Kun on kurja sateinen päivä täytyy myöntää, että nautin kotona olosta, kun ei tarvitse mennä minnekään. Tänään aamusta siistin kodin, laitoin kynttilät palamaan ja radiosta Smooth Jazz kanavan soimaan. Poitsun kanssa nautitaan rennosta kotona oleilusta tänään.
Vielä lisäys eilisiin takkanurkkauksen kuviin, muistin varastossa olevan rottinkipöydän, joka voisi sopia tähän hiukan kesän romanttisempaa merihenkiseen tyyliin.







Keittiön ruokapöydän tuolit ovat samaa banaaninlehtipunosta, samaa sävyä ja tyyliä, kuin takkanurkan pöytä. Tuolit sopivat nyt paremmin kodin tyyliin, kun niille on "kumppani" kodissa. 
Aikaisemmin kodin tummanruskea lattia oli liikaa ja myös nämä ruskeat pöydät ja tuolit olivat liian tunkkaiset makuuni. Nyt vaalealla pohjalla pienet ripaukset tummaa onkin ehkä mukava kontrasti.
Valkoinen pohja on kuin tyhjä paperiarkki. Se mahdollistaa niin moneen, väriin, tyyliin mihin vain sitä haluaa lähteä rakentamaan ja viemään.

Mukavaa rentoa päivää!

-A-



9 kommenttia:

  1. No nyt on täydellinen kokonaisuus! <3 Pöytä sopii loistavasti. :) Wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jemina! Kaikesta vanhasta ei näköjään aina kannata luopua :)

      Poista
  2. Tykkään <3. T. Yks Seiloriina ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa kiitos murunen! Tosiaan voisin kehystää tanssiasun seinälle, heh! Tai juodaan skumpat sailoriasuissa ;)

      Poista
  3. Tykkään <3. Tanssiasu vielä seinälle ;). t. yks seiloriina

    VastaaPoista
  4. Onpas sulla kiva blogi ja teillä on tosi kodikasta! Jään seuraamaan :)

    VastaaPoista
  5. Mahtava pöytä ja tuo takka - WAU!

    VastaaPoista