maanantai 18. marraskuuta 2013

Sisusta pastalla

Keittiö aiheella jatketaan. Viimeksi keittiön siivouspostauksen jälkeen kirjoittelin kokkailevani lapsille jotain mitä he ovat halunneet syödä monta kertaa, mutta minä olen pihistellyt näitä aineksia koristeena lasipurkissa sen aikaa, että saisin ottaa kuvat, ikuistaa nämä värikkäät makaroonit ja tehdä tämän postauksen. ;)
 
Lasipurkissa olevat hauskat makaroonit on Italian tuliaisia. Näistä löytyy jos minkä väristä makaroonia sydämistä, töttöröihin ja ihaniin erivärisiin raidallisiin rusetteihin. Ihan syötävän hauskan näköisiä enkä millään raaskisi tehdä näistä ruokaa! :D
 
Tytär on napsinut näitä jopa salaa lasipurkista ja rouskutellut raakana :)

 
 
Nämä pussissa olevat värikkäät rusettipastat löytyy Stockmannin herkusta.
Niistä valmistui tämän päivän ateria.
(Kun en raaskinut käyttää Italian tuliaisia, heh! )
 

 
Aika söpöjä nämä vai mitä? :)
 
 

 
En ole mikään superkokki enkä niinkään innokas ruoan laittaja. Yleensä tykkään tehdä helppoa ja nopeaa ruokaa. Joskus viikonloppuisin ehkä vähän hienompaa ja voin panostaa siihen enemmän. Mutta tämä ruoka luulisi olevan jokaisen lapsen mieleen. :)
 
 
Pidän kovasti näistä valkoisista Stockmannin Casa pasta -lautasista, jotka soveltuu hyvin ja joita käytämme myös keittolautasina.
 
 
 
 
Kotiin tuli sen verran nälkäinen perhe, että pöytää en ehtinyt sen kummemmin tehdä pöytäkattausta enkä ottaa kuvia valmiista ruoasta. :)
Mutta ainakin ruoka maistui lapsille sekä meille vanhemmille myös. :)

Jos joku tykkää pitää keittiössä purkkeja esillä on nämä pastat esimerkiksi hauska sisustus vinkki piristämään keittiön hyllyjä kauniissa lasipurkeissa! ;)

Mukavaa viikon alkua!

                                                                                 -A-

1 kommentti:

  1. Herkullisia kuvia jälleen, tuota Italianpastaa olisi hauska saada, mutta ihan niitä ei kannata vartavasten
    lähteä ostamaan :)

    VastaaPoista