Ja sitten tämä uusin Lancomen Teint Visionnaire meikkivoide, jossa on peitevoide samassa paketissa. Tasoittaa ja tekee kauniin kuulakkaan ihon. Peitevoiteella voi peittää tarvittaessa ongelmakohtia. Vaikuttaa maksaläiskiin, ihohuokosiin ja ryppyihin. Suojakerroin 20. Täytyy sanoa, että tuntui kuin ihoni olisi näyttänyt taas hekuvan muutaman vuoden nuoremmalta. Tämä oli syntymäpäiväni pelastus!
Kyllä meikillä saa ihmeitä aikaan! :))
Meikkauksen suoritan joka aamu vessassa ja samalla laitankin meidän wc:stä muutaman kuvan.
Aikaisemman ja tarkemman postauksen wc:stä löytyy täältä.
Pukeutumishuonetta sisustaessa ihastuin näihin hattulaatikoihin ja yksi on myös eksynyt tänne vessaan.
Pienet lasipurnukat on Ikeasta, jossa säilytän pumpulilaput, topsipuikot ja pieniä saippuoita.
Syntymäpäivänäni saaneesta jo nuupahtaneesta ruusukimpusta otin kuvausrekvisiitaksi viimeisen vielä kuvauskelpoisen ruusun. :)
Välillä on vain ihana tehdä onnistunut kaunis kuva!
Ihanaa aurinkoista päivää ja Perjantaita kaikille! <3
-A







Todella kauniita kuvia! Ja ihana vessa, tulee semmonen hotellifiilis tuosta :)
VastaaPoistaKivaa perjantaita sullekin!
Kiitos Jossu! :)
PoistaTuli ainakin tehtyä kunnon siivous ennen kuvien ottoa, heh! :))
Viikonloppu meni hujauksessa ja nyt vasta kerkesin vastailemaan.
Hyvää viikon alkua! :)
Kauniita kuvia!! <3
VastaaPoistaKiitos Marru! <3
PoistaAivan mahtavan ihania kuvia ja miten upea tuo teidän WC. Nuo voiteetkin kuulostaa niin täydellisille, joten tässäpä myöhästyneet onnittelut sulle ihana, kaunis, nuorekas ja tyylikäs lady;
VastaaPoistaVuosista kannata huolta ei kantaa
rutosti riemua viel´ elämä antaa.
Kun ryppyvoidetta oikeaa tajuaa käyttää, paremmalta silloin naamakin näyttää.
Vaikka näytät varmasti aina upealle, halit
kivaa, aurinkoista päivää sulle!
✿‿✿
Kiitos tuisku! <3
PoistaMenin ihan sanattomaksi sun niiiin ihanasta kommentista! Luen tämän monta monta kertaa!
Olet varmasti myös ihana kaunis ihminen niin sisältä kuin ulkoa! :)
Tosi kaunista :))) Tuo alusta missä on tuikut on tosi kaunis! :))
VastaaPoistaKiitos! :)
PoistaAlustan löysin kerran Hemtexin alehyllyltä. Siihen kuuluu myös lasikupu.
Uijui miten kaunis vessa! Tykkään saippuapumppiksesta ja nuo palasaippuat näyttää niin söpöiltä <3 (Minä hullu meen sekaisin saippuoista ;D)
VastaaPoistaKiitos Dara! Sama juttu, saippuat voi olla kauniita ja hyvän tuoksuisia myös. :)
Poista