perjantai 15. maaliskuuta 2013

Wc:n sisustusta ja meikkejä

Vietin syntymäpäiviäni viikonloppuna ja kun vanhenemista ei voi estää olen päättänyt alkaa vieläkin enemmän kiinnittämään huomiota ihon hoitoon ja meikkiin. Varsinkin nyt talvella iho tuntuu olevan hyvin pintakuiva ja kiristävä. Silloin vääränlainen meikkivoide teki ihostani todella elottoman ja kalpean ja jopa tuntui juonteetkin oikein korostuvan. Marssin saman tien kauppaan ja päätin ostaa jonkin hyvän meikkivoiteen mikä sopisi tällä hetkellä iholleni. Nyt olen täysin rakastunut kahteen tuotteeseen mitkä haluan jakaa myös täällä teillekkin, koska omassa lähipiirisissäni olen jo hehkuttanut näitä kaikille. :)


L`orealin Youth Code seerumia levitän aamuin illoin kasvojen alueelle ennen yö tai päivävoiteen levittämistä pehmentäen ja tasoittaen ihon sävyä. Tämän tuotteen löysin Karkkipäivän - blogista josta saat enemmän tietoa tästä ihme- seerumista. ;)
Ja sitten tämä uusin Lancomen Teint Visionnaire meikkivoide, jossa on peitevoide samassa paketissa. Tasoittaa ja tekee kauniin kuulakkaan ihon. Peitevoiteella voi peittää tarvittaessa ongelmakohtia. Vaikuttaa maksaläiskiin, ihohuokosiin ja ryppyihin. Suojakerroin 20. Täytyy sanoa, että tuntui kuin ihoni olisi näyttänyt taas hekuvan muutaman vuoden nuoremmalta. Tämä oli syntymäpäiväni pelastus!
Kyllä meikillä saa ihmeitä aikaan! :))

Meikkauksen suoritan joka aamu vessassa ja samalla laitankin meidän wc:stä muutaman kuvan.
Aikaisemman ja tarkemman postauksen wc:stä löytyy täältä.

Pukeutumishuonetta sisustaessa ihastuin näihin hattulaatikoihin ja yksi on myös eksynyt tänne vessaan.
Pienet lasipurnukat on Ikeasta, jossa säilytän pumpulilaput, topsipuikot ja pieniä saippuoita.
Syntymäpäivänäni saaneesta jo nuupahtaneesta ruusukimpusta otin kuvausrekvisiitaksi viimeisen vielä kuvauskelpoisen ruusun. :)
Välillä on vain ihana tehdä onnistunut kaunis kuva!

Ihanaa aurinkoista päivää ja Perjantaita kaikille! <3

                                                                               -A



10 kommenttia:

  1. Todella kauniita kuvia! Ja ihana vessa, tulee semmonen hotellifiilis tuosta :)

    Kivaa perjantaita sullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jossu! :)
      Tuli ainakin tehtyä kunnon siivous ennen kuvien ottoa, heh! :))
      Viikonloppu meni hujauksessa ja nyt vasta kerkesin vastailemaan.
      Hyvää viikon alkua! :)

      Poista
  2. Aivan mahtavan ihania kuvia ja miten upea tuo teidän WC. Nuo voiteetkin kuulostaa niin täydellisille, joten tässäpä myöhästyneet onnittelut sulle ihana, kaunis, nuorekas ja tyylikäs lady;

    Vuosista kannata huolta ei kantaa

    rutosti riemua viel´ elämä antaa.

    Kun ryppyvoidetta oikeaa tajuaa käyttää, paremmalta silloin naamakin näyttää.
    Vaikka näytät varmasti aina upealle, halit
    kivaa, aurinkoista päivää sulle!
    ✿‿✿

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuisku! <3
      Menin ihan sanattomaksi sun niiiin ihanasta kommentista! Luen tämän monta monta kertaa!
      Olet varmasti myös ihana kaunis ihminen niin sisältä kuin ulkoa! :)

      Poista
  3. Tosi kaunista :))) Tuo alusta missä on tuikut on tosi kaunis! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Alustan löysin kerran Hemtexin alehyllyltä. Siihen kuuluu myös lasikupu.

      Poista
  4. Uijui miten kaunis vessa! Tykkään saippuapumppiksesta ja nuo palasaippuat näyttää niin söpöiltä <3 (Minä hullu meen sekaisin saippuoista ;D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Dara! Sama juttu, saippuat voi olla kauniita ja hyvän tuoksuisia myös. :)

      Poista